دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

۶ بازديد ۰ نظر

دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

دانلود دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلیدانلود دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دانلودپیشینهومبانینظریعملکردتحصیلیدانلودپیشینهمبانینظریعملکردتحصیلی

-------

دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 0
قیمت: 49500 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 37 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏به نام خدا
‏پیشینه تحقیق پایان نامه درباره عملکرد تحصیلی
‏2-3-1. عملکرد
‏در اوایل دهه 1990، یعنی زمانیکه مطالعات میدانی نشان دادند که کارکردهای مدیریت منابع انسانی در سازمانها ارتباط مثبتی با بهبود بازده کلی سازمان دارد، این رشته از اهیمت بیشتر برخوردار شد. به عبارت دیگر، بکارگیری کارکردهای منابع انسانی با عملکرد بهتر در حوزه های مالی و عملیاتی در این سازمانها ارتباط داشته است. غالب این مطالعات در سازمانهای بخش خصوصی و عمدتا در سطح ایالات متحده انجام گرفته اند.
‏2-3-2. ‏تاریخچه ارزیابی عملکرد
‏تاریخچه ارزیابی عملکرد به قرن هفتم هجری برمی‌گردد. این موضوع نخستین بار از سوی خواجه رشیدالدین فضل‌الله مطرح شد. قرن‌ها پس از آن در سال ۱۳۴۹ در کشور مقرر شد‏.‏ مدیریت و نحوه انجام امور مورد ارزیابی قرار ‏گرفت.‏ به این منظور مرکز ارزشیابی سازمان‌های دولتی در نخست وزیری تشکیل شد. در سال ۱۳۵۲ با آغاز برنامه پنجم عمرانی به موجب بند ۸ ماده ۵ فصل سوم قانون برنامه و بودجه کشور، وظیفه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به عهده سازمان برنامه و بودجه گذاشته شد‏،‏ و به همین منظور معاونت ارزشیابی سازمان‌های دولتی در این سازمان تشکیل شد‏(فضلی و آذر، 1381).
‏در سال ۱۳۵۴ براساس اصلاحیه مورخ ۲۸/۱۲/۵۳ قانون استخدام کشوری و به موجب بند ۶ قسمت ب ماده ۶۰۴ قانون مذکور وظیفه ارزشیابی و کارایی در دستگاه‌های اجرایی کشور، به منظور راهنمایی آنها در جهت برقراری روش‌های صحیح اداری و اصول مدیریت و گزارش آن به نخست وزیر، به سازمان امور اداری و استخدامی کشور منتقل و در پی آن دفتر ارزشیابی سازمان‌های دولتی تشکیل شد. در سال ۱۳۵۹ دفتر ارزشیابی سازمان‌های دولتی در سازمان امور اداری و استخدامی کشور منحل و اقدامات مربوط به ارزیابی کارایی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی تا سال ۱۳۷۶ متوقف شد. در سال ۱۳۷۹ نیز پس از ادغام دو سازمان برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشور و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، این وظیفه برعهده دفتر ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گذاشته شد‏( امین زاده، سلطان زاده و صلواتی،‏ 1388).
‏2-3-3. عملکرد تحصیلی
‏به اعتقاد تیلور، 1999 اهداف اساسی هر نظام آموزشی فراهم آوردن شرایط و استفاده از شیوههای نوین و مفید است تا فراگیران به کمک آن ها بتوانند، حداکثر توانمندی های خود را بروز داده و به موفقیت های بیشتری نائل آیند. شاخص چنین پیشرفت عملکرد تحصیلی است که شامل زیر مجموعه های متعددی از جمله خودکارآمدی، انگیزه پیشرفت، کاهش اضطراب، فقدان کنترل پیامد و استفاده از راهبردهای مناسب برای مطالعه است.خودکارآمدی یعنی اطمینان داشتن به خود در زمینه تحصیلی و فعالیت های آموزشی، انگیزش عامل نیرو بخش رفتتار است و فقدان کنترل پیامد به معنی این است که لزوما با افزایش کارکرد، تغییری در نتیجه دلخواه تحصیلی حاصل نمی شود( درتاج، 1383).
‏سیف(1385) پیشرفت تحصیلی را عبارت از میزان یادگیری آموزشگاهی فرد می داند که با آزمون های مختلف درسی مانند ریاضی و علوم و غیره سنجیده می شود. در پژوهش های مختلف پیشرفت تحصیلی با موفقیت تحصیلی مترادف به کار می رود که البته متفاوت از یکدیگرند. موفقیت تحصیلی مربوط به یک پایه مشخص یا دوره خاصی است ولی پیشرفت تحصیلی به مقایسه مراحل ورودی و نهایی پایه ها و نمرات مختلف اشاره دارد.
‏2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی
‏2-3-3-1. نظریه انتظار معلم
‏معلمان گاهی اوقات با رفتارهای خویش به شکل گیری ادراک کفایت در دانش آموزان یاری می رسانند. ‏مثال، دانش‏ ‏آموزی را در نظر بگیرید که در درس ریاضی ضعیف اس‏ت. ‏معلم از او می‏ ‏خواهد فقط به حل مسائل ساده ریاضی بپردازد‏. ‏در واقع به این طریق معلم به او القا می‏ ‏کند، که خود به تنهایی از عهده‏ ‏این مهم بر ن‏م‏ی آید و همواره به کمک دیگران نیازمند است‏. ‏پس از مدتـی چنین دانش‏ ‏آموزی به طور کامل‏ ‏باور می‏ ‏کند که این گونه است و هرگز قادر نیست خود به تنهایی به حل مسائل‏ ‏بپردازد ریاضی‏. ‏در واقع این انظار معلم از او بوده‏ ‏است که حال صورت واقعیت به خود گرفته است‏. ‏معلمان اغلب از دانش‏ ‏آموزان ضعیف انتظارهای کمتری دارند و این امر را به صورت‏ ‏های گوناگون، خواسته یا ناخواسته،‏ ‏به آن‏ ‏ها نشان می‏ ‏دهند‏. ‏برای مثال، به آن‏ ‏ها فرصت‏ ‏کمتری برای بحث کردن می‏ ‏دهند و یا آن‏ ‏ها را در انتهای کلاس می‏ ‏نشانند‏. ‏همین طور از دختران نسبت به پسران همواره انتظارهای کمتری در موفقیت در فعالیت‏ ‏های آموزشی دارند‏.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود دانلود پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.